Pokrenuta viralna kampanja #ParisWeLoveYou

Francuska turistička organizacija Atout France pridružila se viralnoj kampanji #ParisWeLoveYou s glavnom porukom "Pariz će uvijek biti Pariz", izvijestili su u utorak iz pariškog ureda te organizacije.

Riječ je o kampanji kojom se želi ojačati atraktivnost Pariza i kao 'ulaznih turističkih vrata Francuske', a kako ističu iz Atout France, toj su se kampanji osim njih pridružili i francuska Vlada, grad Pariz te brojne tvrtke, savezi i organizacije kao 'ambasadori' te velike viralne kampanje.

"Dramatični događaji koji su pogodili regiju Ile-de-France 13. studenog ove godine utjecali su na našu zemlju na više načina, ekonomski i turistički, emocionalno i psihički, ali i pokrenuvši kolektivnu svijest u Francuskoj i svijetu, a kao pomoć u prevladavanju ove situacije, pokrenuta je široka, institucionalna kampanja solidarnosti, s ciljem uvjeravanja i jačanja atraktivnosti Pariza kako kod samih Parižana tako i kod svih Francuza i stranih posjetitelja", navode iz Atout France.

Sve prati i zasebna web stranica Parisweloveyou.fr koja poziva na podjelu fotografija Pariza na društvenim mrežama kako bi se i kroz snagu tih mreža stvorio dodatni elan kolektivne mobilizacije koja je pojačana i fizičkom materijalizacijom hashtaga #ParisWeLoveYou (na mreži Twitter) u obliku divovskog objekta pokrivenog slikama korisnika interneta u idućim tjednima, a koji će biti postavljen na nekom simboličnom mjestu u Parizu.

"Parižani i svi ljubitelji Pariza iz svijeta pozvani su da se pridruže ovom svojevrsnom pokretu solidarnosti, koji će manifestirati svijetu da život ide dalje u Parizu, da se tu živi sigurno i da je život tu i dalje tako lijep", poručuju iz Atout France koji će podršku toj kampanji pružiti na svim svojim internet stranicama i na društvenim mrežama u Francuskoj i inozemstvu.

(Hina)

© 2009 Ministarstvo turizma Republike Hrvatske.