Nagrade UNWTO-a za inovacije i izvrsnost u turizmu

Na jedanaestom izdanju dodjele nagrada UNWTO-a koje će se održati na međunarodnom turističkom sajmu Fitur u Madridu 28. siječnja 2015., još će jednom biti odano priznanje inicijativama u turizmu i stručnjacima iz cijelog svijeta za njihov izniman doprinos sektoru turizma.

UNWTO-ove nagrade za izvrsnost i inovacije u turizmu još od 2003. godine odaju priznanje inicijativama i pojedincima koji svojim znanjem i inovacijama doprinose turizmu u skladu s UNWTO-ovim Globalnim etičkim kodeksom u turizmu i Milenijskim ciljevima razvoja Ujedinjenih naroda.

Nagrada Ulysses za izvrsnost u stvaranju i širenju znanja dodijeljena je dr. Eduardu Fayos-Solà iz Španjolske koji je pokrenuo stvaranje i provedbu prvog plana politike turizma u Španjolskoj.

Nagrada Ulysses za inovaciju dodjeljuje se u četiri potkategorije: javne politike i upravljanje, poduzetništvo, nevladine organizacije i istraživanje i tehnologija. Ove godine je u uži izbor nagrade za inovacije u javnim politikama i upravljanju ušao i projekt Turističke zajednice grada Malog Lošinja Miomirisi i okusi Lošinja.

Prije dodjele nagrada bit će održan i stručni skup 27. siječnja, na kojem će ovogodišnji i bivši dobitnici UNWTO-ove nagrade Odisej te finalisti nagrada za inovacije moći razmjenjivati svoja iskustva.

Ovogodišnji finalisti (UNWTO):

UNWTO Ulysses Award for Innovation in Public Policy and Governance

  • Domestic Tourism Promotion Initiative “Y tú, qué planes?”,Commission for the Promotion of Exports and Tourism - PromPeru (Peru)
  • Fragrances and Tastes of Lošinj, Mali Lošinj Tourist Board (Croatia)
  • The Use of Open Innovation in Co-Creating Vienna’s Tourism Strategy 2020, Vienna Tourist Board(Austria)

UNWTO Ulysses Award for Innovation in Enterprises

  • Inspira Santa Marta Hotel, Hotel Santa Marta S.A. (Portugal)
  • Isoitok Camp Manyara, The African Footprint Co ltd (Tanzania)
  • Routes the Coffee Cultural Landscape, Chamber of Commerce in Armenia, Quindío (Colombia)

UNWTO Ulysses Award for Innovation in Non-Governmental Organizations

  • Conserving Wildlife and Empowering Communities in Namibia, World Wildlife Fund for Nature (Namibia)
  • Promotion of Local Culture in the Sundarbans Impact Zone in Bangladesh through Cultural Ecotourism and Entrepreneurship, Relief International – UK (Bangladesh)
  • Taste of Fethiye, The Travel Foundation (Turkey)
  • Visit Amsterdam, See Holland, Amsterdam Marketing (The Netherlands)

UNWTO Ulysses Award for Innovation in Research and Technology

  • Building a Community of Conscious Globetrotter Making a Positive Impact through Ethical and Responsible Tourism, Freeedom – Explore Experience Empower (Australia)
  • China Tourism Economy Monitoring and Early Warning System, China Tourism Academy (China)
  • Key Figures : Amsterdam as a Convention Destination, Amsterdam Marketing (The Netherlands)
  • Visit Europe iPad App, European Travel Commission
© 2009 Ministarstvo turizma Republike Hrvatske.