Hrvatski













Hrvatska turistička zajednica
 


 





Uniline s porastom prihoda i dobiti kreće u Južnu Ameriku i Australiju

ZAGREB, 27.2.2013.

Pulska turistička agencija Uniline ove godine očekuje nastavak porasta u poslovanju slijedom širenja na regiju, obrade novih dalekih tržišta, posebno Južne Amerike, novog zapošljavanja 50 ljudi te znatnih ulaganja u segmente kongresne ponude, sporta i turizma posebnih interesa, najavili su čelni ljudi te kompanije na današnjoj konferenciji za medije u Zagrebu.

Novim planovima Uniline ove godine planira premašiti lanjskih 260 milijuna kuna ukupnog prometa, što je bio porast od 30 posto u odnosu na 2011., kao i brojku od ukupno blizu 350 tisuća domaćih i stranih klijenata koji su koristili njihove usluge.

Istaknuvši da su prošle godine u svim segmentima poslovanja zabilježili pozitivne rezultate, članica Uprave Unilinea Sandra Gobin kazala je i da im je dobit bila za oko 20 posto viša nego u 2011.

Većina ili oko 90 posto klijenata koji su koristili njihove usluge su stranci sa brojnih europskih, ali i azijskih tržišta poput Japana i Kine, na čemu intenzivno rade zadnje dvije godine, dok će se u iduće dvije dodatno posvetiti SAD-u, Južnoj Americi (Brazilu) te Australiji gdje vide veliki potencijal za grupne dolaske i kružne ture.

U sklopu operacija i servisnih usluga prodali su oko 138 tisuća ulaznica za različita događanja i nacionalne parkove, čime su također zabilježili rast od gotovo 35 posto.

Za 11,5 posto porasla im je i posjećnost web stranice, na 5,2 milijuna posjeta, pri čemu je porast od čak 240 posto putem mobilnih uređaja i tableta.

I Europcar, međunarodna rent-a-car franšiza koja je u sastavu Uniline-a, prošle je godine ostvarila rezultate na tragu 2011., što je, kako su kazali, i više nego zadovoljavajući rezultat.

Svim tim, kao i planovima za ovu i iduće godine, Uniline se nametnuo kao destinacijska menadžment kompanija (DMC) koja dosta surađuje s lokalnom zajednicom te javnim i privatnim sektorom, ali i kao jedan od dva vodeća touroperatora na hrvatskom i regionalnom tržištu.

Dijana Kroflin iz Uprave Unilinea predstavila je i novi vizualni identitet te logo kompanije sa stiliziranom narančastom i plavom morskom zvijezdom koja uz poruku "Uniline - make a wish" znači da su klijenti zvijezde kojima ispunjavaju želje.

Za cijene svojih usluga ove godine kazali su da su ostale na lanjskoj razini, uz tek mali pomak od 3 posto koliko je bila stopa inflacije. (Hina)

Kalendar najava