Hrvatski











Hrvatska turistička zajednica
 



Turističko vijeće HTZ-a usvojilo Operativni marketing plan turizma Hrvatske za 2013.

ZAGREB, 24.8.2012.

Na današnjoj sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice, ministar turizma Veljko Ostojić i v.d. direktora Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić, predstavili su Operativni marketinški plan turizma Hrvatske za 2013. godinu, koji je jednoglasno usvojen i na temelju kojeg će biti pripremljen program rada HTZ-a za sljedeću godinu.

Operativni marketinški plan je tranzicijski, prethodnik novom strateškom, operativnom i organizacijskom marketinškom planu za razdoblje 2014.-2018. godine. Sastoji se od 34 aktivnosti, od kojih je za 13 proračun povećan, za 5 ostao na istoj razini, dok je za njih 10 proračun smanjen, a 6 ih je ukinuto.

Ovo je prvi put u povijesti Hrvatske da se Operativni marketinški plan za sljedeću godinu donosi ovako rano. To će sigurno pomoći i sustavu turističkih zajednica, ali i svim drugim gospodarskim subjektima u turizmu da se na vrijeme pripreme za narednu sezonu. Cilj nam je dati svima jasne smjernice na vrijeme te kako bi postigli sinergijske učinke. Ovaj operativni marketing plan ima dva ključna cilja - povećanje broja dolazaka gostiju u pred i posezoni te povećanje turističkih dolazaka u kontinentalnoj Hrvatskoj, istaknuo je ministar Veljko Ostojić.

Plan je ujedno poruka inozemnim partnerima koji se još dvoume da li sklapati poslove s Hrvatskom. Njime se stavlja jak naglasak na snažniji razvoj proizvoda i kreiranje novih proizvoda kao motiva dolaska. Neke od aktivnosti koje će biti kreirane su razvojni program destinacijskog menadžmenta, izrada turističkog informacijskog sustava, kreiranje bloga putovanja, izrada rezervacijskog sustava.

Znatno će se povećati investicije u online marketing, uključujući i mobilni te viralni marketing te će se stvoriti pretpostavke za kreiranje rezervacijskog sustava. Isto tako povećat će se sredstva za mjerenje efekata provedenih aktivnosti kako bi sljedeće godine vidjeli koje su aktivnosti efikasne, odnosno na koje tržište pozitivno reagira.

Povećat ćemo sredstva za edukacije ukupnog sustava turističkih zajednica, u koje ćemo uključiti i zainteresirane predstavnike privatnog sektora. Za nas je ulaganje u edukacije najbolje utrošen novac, zakjučio je Ostojić.

Predsjednik saborskog Odbora za turizam, Goran Beus Richembergh istaknuo je kako je odlično što će komunikacijskijski okvir HTZ-a doživjeti preobražaj te kako će se turističke zajednice ovime repozicionirati. Sljedeća, 2013. godina je vrlo važna, jer Hrvatska postaje dio integralnog tržišta Europske unije, istaknuo je Beus Richembergh.

Nakon usvajanja Operativnog marketinškog plana, donesena je i odluka o izboru šest direktora predstavništva HTZ-a za koje je bio raspisan natječaj. Tako smo dobili direktore predstavništava HTZ-a u Beču, Madridu, Ljubljani, Stockholmu, Tokiju i Londonu, a donesena je i odluka o raspisivanju natječaja za direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice.

Kalendar najava