Hrvatski













Hrvatska turistička zajednica
 


 




Ministar Ostojić i Nj.E. Hans Peter Annen – njemačkih gostiju u srpnju 22 posto više

ZAGREB, 13.8.2012.

Hrvatsku s Njemačkom vežu duge povijesne spone, a SR Njemačka za RH predstavlja glavno turističko tržište i glavnog poslovnog partnera. Hrvatska je iz Njemačke u 2011. zabilježila 1,7 milijuna dolazaka, odnosno 12,5 milijuna noćenja, što je rast od 9% u odnosu na godinu prije. U prvih sedam mjeseci ove godine u Hrvatsku je stiglo 920 000 njemačkih turista, što je u odnosu na isto razdoblje prošle godine rast od 12,6%, uz 6,6 milijuna noćenja, što čini porast u odnosu na isto razdoblje u 2011.od čak 15%. Ako gledamo samo mjesec srpanj iz Njemačke je u Hrvatsku stiglo čak 22% više gostiju nego u srpnju 2011., što je doista respektabilna brojka., naglasio je na početku razgovora s novim njemačkim veleposlanikom u RH ministar turizma Veljko Ostojić.

NJ.E.g. Hans Peter Annen naglasio je kako je i sam mnogo puta bio turist u Hrvatskoj, a prije nekoliko tjedana preuzeo je funkciju veleposlanika SR Njemačke u Hrvatskoj.

Ministar Ostojić upoznao je njemačkog veleposlanika sa aktivnostima koje je Hrvatska poduzela prema Njemačkoj u pripremi ove turističke sezone, između ostalog i sa sudjelovanjem u sajmu f.re.e. u Munchenu, susretom s ministrom gospodarstva Bavarske Martinom Zeilom i predstavnicima ADAC-a, kao i ostalim političkim subjektima koji pokrivaju pitanja turizma te turističkim subjektima, prilikom čega se razgovaralo u budućoj suradnji i partnerstvima u projektima.

Na tragu tih nastojanja, NJ.E. Annen potvrdio je kako će Hrvatsku u listopadu posjetiti delegacija Odbora za turizam njemačkog Parlamenta, što će biti dodatna prilika za jačanje Hrvatsko-Njemačke suradnje u turizmu.

Buduća suradnja ove dvije zemlje temeljit će se na nastavku pozitivnog trenda rasta turističkog prometa, potencijalnim ulaganjima u brownfield i greenfield investicije u Hrvatskoj, a pristupanjem Hrvatske EU Hrvatskoj će zasigurno koristiti i Njemačka iskustva vezana uz EU fondove za turizam.

Hrvatska se želi promovirati kao vikend destinacija, ali i destinacija golf, gourmet, kulturnog te ciklo turizma.  Osim toga što je najbliže toplo more te odlično prometno povezano s Njemačkom, u Hrvatskoj želimo stvoriti nove motive dolaska te tako produljiti sezonu i privući one turiste koji do sada nisu nikada bili u Hrvatskoj., zaključio je Ostojić.

Kalendar najava