Hrvatski













Hrvatska turistička zajednica
 


 



Hotel Monte Mulini postao članica LHW-a i dobio priznanje TripAdvisora

ZAGREB, 1.6.2012.

Rovinjski hotel Monte Mulini iz sastava hotelske tvrtke Maistra primljen je u članstvo jedne od najvećih svjetskih organizacija u luksuznom hotelijerstvu "The Leading Hotels of the World" (LHW), a za svoju kvalitetu dobio je i priznanje jedne od najveće svjetske mrežne zajednice putnika TripAdwisor, izvijestili su danas iz Maistre.

Monte Mulini prvi je istarski boutique hotel s pet zvjezdica, koji je nakon obnove i ulaganja od gotovo 200 milijuna kuna otvoren 2009. godine. Njegovo uvrštavanje u ponudu LHW-a u Maistri tumače još jednom potvrdom iznimnog statusa hotela u Hrvatskoj i regiji.

Hotel je smješten uz samu obalu u neposrednoj blizini Rovinja, uklopljen u prirodni ambijent stoljetne park-šume Zlatni rt. Arhitekturu hotela potpisuje poznat arhitektonski studio Wimberly Allison Tong & Goo, tvorci hotela grupacija Ritz-Carlton, Hilton, Le Meridien, One&Only, Four Seasons, Kempinski. U sklopu hotela dva su 'fine dining' restorana Wine Vault i Mediterraneo, te wellness centar, a smještaj nudi u 99 soba i 14 suiteva.

Svjetska hotelijerska organizacija LHW osnovana je 1928., sjedište joj je u New Yorku i danas u svom članstvu ima 430 najluksuznijih hotela, destinacija i spa centara u više od 80 zemalja diljem svijeta.

Da bi ušli u njezino članstvo, hoteli se moraju sami prijaviti, ali da bi prijava uopće ušla u obzir za razmatranje, hotel mora pripadati kategoriji luksuznih hotela i zadovoljavati najviše standarde smještaja, usluge, ponude hrane i pića, ponašanja zaposlenika i sadržaja. Pristup članstvu nakon provjere odobrava se samo najboljima.

TripAdvisor je također temeljem ocjena posjetitelja prepoznao kvalitetu Monte Mulinija te mu dodijelio certifikat za izvrsnost u turističkoj i uslužnoj industriji. Kako bi se kvalificirale za taj certifikat, tvrtke/hoteli moraju održavati ukupni rejting s četiri ili pet bodova, a Monte Mulini ostvario je pet bodova te time ušao u 10 posto hotela, restorana i uslužnih objekata objavljenih na TripAdvisoru koji dobivaju takav certifikat, navodi se u priopćenju. TripAdvisor kao svjetska mrežna zajednice putnika broji više od 50 milijuna individualnih posjetitelja i više od 60 milijuna mišljenja i ocjena. (Hina)

Kalendar najava