Hrvatski



Započelo brendiranje Vinkovaca kao turističke destinacije

VINKOVCI, 7.11.2017.

Turistička zajednica grada Vinkovaca započela je brendiranje Vinkovaca kao poželjne turističke destinacije sa željom da se Vinkovci izdvoje kao posebna turistička destinacija s prepoznatljivom turističkom ponudom.

"Svakako je to nešto čime ćemo postati prepoznatljivi kao destinacija i čime ćemo stvoriti dodanu vrijednost gradu Vinkovcima", izjavila je direktorica Turističkog ureda Turističke zajednice Grada Vinkovaca Martina Matković, uoči sastanka djelatnika turističke zajednice i predstavnika vinkovačkog turističkog i hotelijerskog sektora s stručnjacima Instituta za turizam.

Potrebu turističkog brendiranja Vinkovaca prepoznala je Hrvatska turistička zajednica koja će sa 60.000 kuna sufinancirati projekt.

U Vinkovcima je u listopadu ove godine ostvareno više od 4.000 noćenja što je 60 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.

Voditeljica projekta Snježana Boranić Živoder iz Instituta za turizam, koji je izradio Master plan razvoja turizma grada Vinkovaca, kazala je kako je Institut za potrebe brendiranja Vinkovaca proveo dva istraživanja.

"U prvom smo pitali Zagrepčane o njihovoj turističkoj percepciji Vinkovaca i s čime najviše vežu taj grad i dobili smo odgovore kao su to ponajprije Vinkovčke jeseni, pa Slavonija, Slavonci, istok, nešto gastronomija i malo Cibalia (vinkovački nogometni prvoligaš). U drugom smo istraživali online vidljivost Vinkovaca i ustanovili da se najviše odrednica pojavljuje na hrvatskom, vrlo malo na engleskom, a još manje na njemačkom i slovenskom jeziku", navela je Boranić Živoder.

Izrada turističkog brenda Vinkovaca trebala bi biti gotova do kraja studenoga.

(Hina)

Kalendar najava

Aktualno