Hrvatski



Odabran novi koncept nastupa HTZ-a na sajmovima

ZAGREB, 14.7.2017.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je u mjesecu svibnju krenula u odabir novog koncepta i kreativnog rješenja nastupa na turističkim sajmovima, a odabir je proveden uz pomoć Hrvatskog dizajnerskog društva (HDD), koje je i provelo javno pozivni strukovni natječaj.

Tako je na natječaj, otvoren do 3. srpnja, pristiglo ukupno 9 radova, a ocjenjivački sud, koji se sastojao od četiri člana HDD-a i tri člana HTZ-a, donio je odluku o tri najbolja rješenja te je umjesto rangiranog odabira dodijelio tri jednakovrijedne nagrade u iznosu od 35.000 kuna s obzirom na ocjenu da se radilo o tri rješenja koja u najvećoj mjeri odgovaraju propisanim zahtjevima.

Posebno je povjerenstvo s članovima iz Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice i Turističkog vijeća je, uzevši u obzir funkcionalnost, procijenjene troškove izrade, dosadašnje iskustvo i multifunkcionalnost, odabralo rad „Povezivanje raznolikost i otvorenost“, tima Grupa + Arhikultura (Tihana Taraba, Filip Despot, Christian Rendulić).

Hrvatska turistička zajednica će u suradnji s ovim timom doraditi predloženo rješenje koje će se koristiti na sajamskim nastupima sljedećih nekoliko godina, uz mogućnost dorada i izmjena koncepta, no uz zadržavanje ključnih elemenata štanda.

Izbor kreativnog rješenja komentirao je i ministar turizma Gari Cappelli: „Hrvatska je danas jedna od najatraktivnijih svjetskih turističkih destinacija, a kako bi zadržali status hit turističke destinacije moramo pratiti trendove i stalno jačati prepoznatljivost na turističkom tržištu. Upravo zato u promotivnom segmentu Hrvatska mora biti prezentirana kroz odgovarajući suvremeni vizualni koncept koji će moći privući turiste iz cijeloga svijeta. Kontinuirani rast kvalitete u svim segmentima imperativ je rasta konkurentnosti turizma Republike Hrvatske, a svoj doprinos u tome svakako ima ulaganje u kvalitetu vizualnog identiteta, odnosno građenje imidža naše zemlje“, poručio je ministar Cappelli.

U uži krug ušli su i Retail Solutions/Accessus d.o.o. (Roko Bahat, Tin Koprivc, Dora Biočić, Marko Balaša, Karolina Borković, Matej Goreta, Vilim Redza) s radom „Sinergija elemenata motivacije putem osjetila“ te Studio.HR (Bojana Bota, Kora Demel Zadro, Hrvoje Končar) s radom „Hrvatska osobno“.

Podsjetimo, Hrvatska turistička zajednica kao partnera odabrala je Hrvatsko društvo dizajnera, krovno nacionalno udruženje koje potiče afirmaciju pojma, značenja i vrijednosti dizajna u Hrvatskoj i koje djeluje na uspostavi pravila ove struke, a kod svojih članova potiče profesionalnu odgovornost i inovativno razmišljanje u dizajnerskoj praksi.

Kalendar najava

Aktualno